Pages

Wednesday, April 20, 2011

J-Card Day @ Mid Valley (20 - 21 Apr 2011)

Just nak share info ni ngan korang... J-Card Day are back...Discover the latest J CARD Member Privileges - packed with exciting shopping promotions, discounts and exclusive gift redemption programme. The choice are simply fabulous with over 200 privileged shopping partners and a variety of redemption items.Haaa...menarik tak info tu..sebabkn teruja dgn SALES yg diwar2kan aku, Faiz n Sazi menggagahkan diri pegi JJ MV tu semata2 nakkan harge murah..tp memang murah giler..SALE up to 80% beb!. Kalau beli RM100.00 dpt Voucher RM10.00...kalau ader AEON Credit Card tu pulak every RM200.00 u spend will get voucher RM5.00..So, ape lagik berderula org masuk JJ termasukla org yg tgh memblogging nih..huhuhu. Dat's y kitorg ambik keputusan utk pegi naik cab jer...(tp dlm hati cuak takut kejadian semlm berulang lagi...igt tk kes drebar teksi yg berkire tu..)Tapi aku tawakal and berharap teksi tu tk lalu time kitorg tggu..ALHAMDULILLAH..tk smpai 5 min tggu muncul kelibat sang teksi..drivernyer INDIAN MAN. Nak masuk simpang MV tu pon dh jem giler..uncle teksi siap tny ader aper hari ni smpai rmai org..kitorg ckp ader JJ Sales. Oh...patutla rmai katenyer. Sampai jer dpn entrance South Court dia benti dan meter teksi tu mnunjukkan RM7.20..Sazi pon hulur note RM10.00. Pastu uncle tu balancekan RM3.00..dua poseng tu dia ckp tk payah la....TENGOKKKK..bangsa asing boleh bertolak ansur dan berhati mulia..ikhlas masa bkerja..tk berkira langsung...terharu betol aku, tk mcm pakcik semalam....HAMPEH!Masuk jer MV trus mnuju ke JJ..mak aiii..org dh rmai..nak masuk kena tunjuk JJ Card baru boleh masuk..pade sesape yg tk tau JCard cane rupenyer sila lihat cth ni yer..Masuk jer JJ kitorg buat hal masing2..nk cepat sbb ni kire Xpress Shopping. Sazi trus pegi ctr Eastee Lauder, nak beli skin care nyer set, aku ngan Faiz pegi bhgian baju dan kasut...mujur la semlm aku tk beli kasut yg aku bkenan tu..ALAIN DELON. Harga smlm RM79.90 tp hari ni less 50% so dpt RM39.95..aku rembat 2 pasang...sebab aku rembat 2???sebab aku sgt suke dgn itu kasut..Sgt cantik dan comfortable...hehehe..(alasan org pompuan kan..) Mmg rambang mate masuk JJ..seme benda kalau boleh nk beli..tgk sana Less 50%,pusing sini less 80%..toleh kanan kiri semenyer LESSSSSS!!..kalau ikutkan hati & nafsu shopaholic aku mmg dh beli dh tp aku berjaya menahan nafsu jahatku itu... Masa tu jugak la ade suare bisik kat telinga aku.."dah..dah ler tu....p bayar nti makin lama dlm JJ ni makin byk pulak brg nak beli"..owhh..rupenyer nafsu baik aku telah menyedarkan aku...tnpa byk pk aku trus p bayar dan keluar...lagi lama aku kat situ kang makin byk lak aku nk beli...Sblm balik aku ngan Faiz p beli Tako Tou dulu buat bekal mkn kat opis...mana bleh thn tk mkn..soping nyer pasal...Tapi aper2 pon aku puas hati sbb aper yg aku nk aku dpt dgn harge yg murah..Balik dgn hati yg gumbira..oh yer lupe lak nk bgtau..tambang balik RM7.50 dan driver teksi tu seorg MELAYU dan sgt baik..*talkative*








































No comments:

Post a Comment