Pages

Wednesday, June 20, 2012

Sentap !!





Tengah boring petang hari ni aku sajela bukak FB..scroll....scrollll...tkder ape yg menarik sgt pon kat wall aku petang ni...tk habis2 pasal politik..semak wal akak dik non..

Tiba-tiba, tengah syok mencari citer best kat wall tersentap jap bila aku nmpk satu online shop ni (jual jam berjenama tapi ciplak) mengupdatekan jam-jam baru dia..cantikkkkk sangattttttt....aku bekenan..ade byk diamond keliling jam tu..tapi..jap..jap...mcm pernah ku lihat ini jam tapi dimana ya????...astaga..baru ai terperasan..ITU JAM AIIIII!!!!!
ni ciplak nyer yg di copy paste dr tenet yer 'SHEEN by CASIO'

Sangat sentap dan terkezut melihat keserupaan jam yg dijual itu...dgn harga yg jauuuhhhh lebih murah..RM195.00 jerk!!!...aku beli pon dlm RM500++...arghhhh....sgt sedihhhh..bukan sebab harga jam tu murah tapi sebab lepas ni mesti org igt aku pakai jam CIPLAK!!!!....hwaaaaa...!!!!


ni bkn nk menunjuk tapi kebenaran...jam yg ai pakai....same tk..same tk??

v

v

v

v


v

v

v

v

v

v

v


ni jam ORI tau...ulang suara...ORIIIII...!!!!

*****akaktaksanguppppppppp*****

No comments:

Post a Comment