Pages

Thursday, June 14, 2012

GADJET OH GADJET (^_^)

Assalamualaikum WBT...

Dah agak lama x update blog ni..jap..jap...FUH!FUH!FUHHHH!!!! (sambil tangan dok kibas2 habuk..hehehe). Lately ni aku sangat2 boring bukan sebab xdo kojo tp byk sbb nyer..salah satu nyr adlh kerana member teman bergosip dah resign 24hrs notice...huwaaaaaaa!!!!



Hadoiiii...mmg boring ler beb dah xde member kan..keras kejung dok kat tempat tanpa suara...(tweet..twett...ong..ong...gerek..gerek....). Dah la mukabuku kat opis dah kena blok..dah tkde aktiviti nak buat. So, utk hilangkan rasa boring yg membuak2 ni aku pon terbeli la GALAXY TAB 10.1"


Taraaaaa.....bangge seh (kombang kompih idung den ni ha..)nk beli IPAD-IPAD (aka IPad2) den tk mampu..beli jer la Tablet ni. ada gak member yg tny npe beli Tab 10.1 npe x beli Note ke 7.1 ker....kan blh jdk phone sekali. Halooo...FYI, aku dah ade S2 buat ape nk NOTE bagai lgk..ok la pakai 10.1 ni sbb aku nk surf internet aje..nk berFB..nk berYM..nak ber...erm..ber aper lagik..alah...x kesah la. So, bila dh beli tab kena ade sim card..konon2 nk wifi jer dr S2 sbb ade berukbang..tp mmg beruk sungguh itu bang?? (erk..itu berukbang)..kat opis boleh lak dia x de connection..aparaaaa.itu C_ _ _ _M (sila isi sendiri tempat kosong itu yer..^0^).

Sib baik la ada sorg budak opis ni pakai U Mobile..dia yg rekemenkn kat aku soh pkai line tu sbb internet dia lajuuuuuu...Aku pon balik opis pas hantar Aisya g KUMON terus menuju ke Festival City carik itu KIOSK U Mobile dan meregisterkan diri. Pas amoi UMobile tu explain kat aku then aku pon register la plan U28 Plan..bulanan RM28 jer dpt 1GB internet. Ok la...nk cuba try test dulu dlm sebulan ape jdk...within 24hrs dh activate. Kat umah bapok laju giler...aku sgt2 la puas hati tk sabor tgu esok kat opis cane lak kan...maka esoknyr smpai jer opis trus on intenet....apa jdk korang nak tau...



signal penuh tuuuuu......(muka senyum berseri2....)..YES!YES!YES!...boleh bertenet pas nih...pastu ade lak sorg hamba ALLAH ni yg tau aku pkai UMobile terus tny ok ker pkai line tu..aku ckp ar pd aku yg just nk surf internet aku rasa ok...cubala dulu kan...
padahal dulu masa mula2 dia keluar (UMobile)..aku tk pandang pon...mcm line yg buat syarat jer dlm pasaran..bila dh guna baru tau...mabelesssss.....

Dah..dah..maleh dah nk tulis byk2..nti kering idea lain kali x tau nak tulih ape...so, aku nk layan tenet dulu nih..bos p meeting..(hahahaaaaa!......gelak nakal)....


No comments:

Post a Comment