Pages

Saturday, May 14, 2011

My Short N3 after a week....

Assalamualaikum wmb dan selamat hari sabtu!!!Yeaaayyyyyy!!! Lama jugak aku stop blogging nih..since last week tk silap kan...bukan tknk blogging tp sibuk sikit lately ngan keje, family and bisness(cewahhh..bisness la sangat) dan yg terbaru aku sekarang addicted to online shopping. Asik nak beli brg online jer..bukan aper aku rase senang bangat lah, tkyah nk kuar rmh p mall nk soping..with 1 click item smpai dpn pintu....senang kan!!

Meh nk story sket pasal online soping nih. Mulanyer aku start OS ni bila aku nk start wat bisness online...sbb aku rase ader sumtin yg aku kena buat utk menjana pendapatan. Bukan nk kate gaji skrg tk cukup tp bak kata org taraf hidup sekarang semakin tinggi..perbelanjaan sekarang makin berganda..dgn harga petrol naik, gula naik, telur naik aper yg tk naik??seme benda naik...hujan jer yg tk naik2..turun jer..hehehehee=D. Satu hari aku bukak website pemborong jubah..trus aku tertarik ngan design n prices dia..aku pon bertekad nk start bisness online dan menjd salah seorg pemborongnyer...pastu start dr situ la aku start membrowse wsite n FB y menawrkan produk2 muslimah spt tudung dan jubah. Byk jugak PAGE org yg aku LIKE smta2 nk beli tudung expres yg diorg jual. Mula2 tu tkt jgk nk beli sbb tkt kualiti tk memuaskan dan condition brg tu bb aku penah terkena beli walet online mcm hampeh..harga RM100 genuine leather katanyer tp bila dpt mcm PU jer....sbbkn penjual tu MELAYU & ISLAM aku halalkan jer lah. Pastu aku start "BAND" produk2 online nih..cuak dah. Tapi baru2 ni aku tgk satu PAGE tudung express (BUNGA PUSPA) dan aku try beli 2 tudung cotton thai silk dia. Bila dpt jer aku bdebar2 nk bukak sbb tkt tk memuaskan...tapi ALHAMDULILLAH..bila aku tgk n pkai aku sangat suke sbb tudung tu sangat CHANTEKKK..tq BUNGA PUSPA

Pastu aku start hari2 mesti nk bukak FB dia & FB lain utk tgk new design tudung and jubah...smpai en asben & member2 opis ckp aku ni suke sgt beli online....diorg panggil aku MS ONLINE...wakakaa....lawak sungguh. Pada aku tk salah beli online sbb kalau aku beli kat luar pon harga sama jer cumanyer kat luar aku boleh cuba try test la kan. O9 ni tkleh nak test..tawakal jer la tp bila dh puas hati ngan satu2 produk tu of course aku akan statik dgn yg itu jer....

Tak sabaq nk tggu keluaran tudung terbaru dr BUNGA PUSPA..oh ye..kalau korang rase2 nk beli jubah silak KLIK SINI yer...so HAPPY SHOPPING GUYSSS!!!!

No comments:

Post a Comment