Pages

Tuesday, May 3, 2011

K-POP ker M-POP..layan PadlePOP lagi best..kah..kah..kah

Kah kah kah
kah kah kah kah
kah kah kah kah kah


Okey sorry aku terpaksa melepaskan gelak aku ni sbb dah tk tahan dr minggu lepas lagik. Lantaklah ape korang nk cakap...kelakar siot. Aku takmo komen panjang2 sbb naik geli ketiak aku nengok gambar bdk2 melayu yg tk sedor diri nih..perasan encem yg bdk pompuan persan chomel2 gitew..... Korang layan je gambar-gambar kat bawah neh dulu ;




Kah kah kah
kah kah kah kah
kah kah kah kah kah
kah kah kah kah kah kah

Nama Gula-Gula..24/7..wakakakaaaaa....mmg tk boleh blah nyer nama group....

kah kah kah
kah kah kah kah
kah kah kah kah kah..

Baik aku gelak sambil mkn eskrem paddle POP...sambung balik gelak...

Kah kah kah kah
kah kah kah kah kah kah

adoiii..kejang otot mulut nk gelak...kah kah kah

2 comments:

  1. mmg x bleh belah. kalo mmg cute xpe gak. nih, geli geleman aku nengok ha....

    ReplyDelete
  2. itu la pasal..muker seme mcm jawa tok tok ader hati nk jdk K-Pop konon...dh tu posing konon2 mengancam ler tu..yg lelaki tayang perut yg pompuan tyg peha besar..yg peliknyer pompuan tu ader yg islam tp pkai skirt smpai nnmpk bontot...pelik tol..tk tau takut kena bakar kat akhirat sok tu...sedih :'(

    ReplyDelete