Pages

Friday, March 18, 2011

BB vs Galaxy SL??







BB Bold 2 ker Samsung Galaxy???....RUNSINGGGG!!!....hahahha..runsing pasal perkara yg tk perlu dirunsingkan....ekceli aku tgh dok pk nk tukar HP...aku ni bukanla HP ADDICTED tp org kata kalau tk cuba kita tk tau kan.. Dalam hati aku ni dh jatuh cinte kat BB Bold 2 tapi en asben aku lebih suke Samsung Galaxy SL/S II...dia ckp BB ni application sikit jer tk byk function. Kalau takat nk bukak email n main FB laptop ader..pkai jer la...tkyah susah2 nk beli hp lain...bila pk2 balik betul jugak ape yg en asben ckp tu..tp besa la naluri org berbintang SAGITARIUS ni mmg suka benda2 yg challenging..(pdhal tkder mende yg challenging pon..takat nk btekak ngan en asben..baru la meriah idup berumah tangga..kehkehkeh!!)


So, aku pon start la browse website2 yg manawarkan package hp Samsung Galaxy SL ni..kwn aku syorkan aku p website GSMARENA salah satu wsite utk kita compare spec hp yg kita nk beli tu ngan hp lain..selain tu aku tgk gak kat CELCOM SALE!!. Dulu Celcom cuma buat utk BB jer..tp baru2 ni aku tgk dlm sotkobar ader NEW SALES Galaxy SL...hah!!cantekkkkk...tepat pade masenyer... setelah aku browse seme wsite2 yg patut aku browse aku ternampak plak satu lagik hp yg mmg mjdk kegilaan ramain sekarang...


iPHONE 4 !!! ARGGGHHHHHHHH!!!!TIDAKKKKKKK!!!!!!!







1 comment: