Pages

Thursday, March 17, 2011

It's time to move on.....

It's time for me to move on...Yup!!3/2/2011 aku mula memacking barang2 aku untuk pindah dept...dr Level 4 to Level 8..up 4 floor....new dept new enviroment new friends and new boss..:"(...Sedih weh nak tinggalkan P2B, mula2 joing UEM ni aku masuk dept nih..ngan kengkawan mmg dah ngam..(wpon ader yg aku tk ngam...)....Tapi hidup mesti diteruskan..kehilangan kawan2 bukan bermakna dunia aku dh gelap (cewaahhh..)...

Printer ni aku hangkut sekali p dept baru...ader aku kesah sape nk cakap aper?

Antara brg2 personal yg aku kena bwk naik tingkat 8...berat wehhh

Family picture..taken on Raya 2010...


Aquarium x-bos aku yg aku dh meriahkan ngan the gapisss...



PC pon aku bwk...mane leh tinggal..nyawa tuh..
p/s:sila abaikan gambar wallet itu...




No comments:

Post a Comment