Pages

Tuesday, February 15, 2011

MAKE OVER AISYA'S ROOM


Niat nak mendecokan bilik Aisya ni ekceli dah lame tapi ongkos yg membataskan niat murni aku tu. Bukan aper..aku dh nk start ajar dia tidur asing..ialah dh nak masuk darjah 1 tkkan nk tidur bwh ketiak mamanyer lagi kan..(tk privacyler mama n abah). Dah byk katelog and picture yg aku tgk dlm website tp tkder yg betul2 aku tertarik nk amik sebagai idea. Org kate pegiler IKEA byk choice..aku dah pegi tp tk menarik (disamping rege yg over mahal). Hurmm...biar aku gambarkan serba sikit bilik tu...dinding bilik tu aku dh cat kaler hijau apple masa mula2 pindah masuk rumah ni dulu so catnyer pon masih elok aku tknk ler tukar cat lain...katil dh ader tp kaler dark blue..lemari pon dh ader kaler dark brown so dh jimat duit aku dr segi furniture. Haaa..korang mesti tertanya2 aper masalh aku kan seme bende dh ader....masalah aku ialah nk matchkan furniture yg sedia ader ngan kaler PINK!..aku nk beli comforter kaler pink and kalau boleh akseseri lain pon bertemakan PINK. Wallnyer aku nk lekatkan gurlish wall sticker. Kalau boleh bilik tu bertemakan FANCY GURL...Haaaaa dapat tak korg byngkan???...kalau menjadik ler idea aku ni mesti SUPERB bilik tu nanti...antare brg2 lain yg aku nak tambah dlm bilik tu nanti:
  1. Comforter
  2. Carpet
  3. Meja tulis + kerusi
  4. Curtain
  5. Wall Sticker
  6. Book rack
  7. Fancy nite lite
  8. Cermin
  9. Fancy chair (lips shape..etc)
  10. Wall Picture (lebih kurang mcm dlm gbr tu)
Itu adalah diantara WISH LIST aku utk mendeco bilik tu....sekarang ni dlm proses mencari barang dan idea..lastly..ader ke sesape yg nak menunaikan WISH LIST aku tu...ngeee(^_^)v

No comments:

Post a Comment